marți, 26 martie 2013

Odorizante pentru Masina:: idei pentru fiecare gust



Dupa o intamplare mai putin placuta cu masina unui prieten, am hotarat sa cercetez si sa aflu ce odorizante intersante pentru masina as putea sa ii daruiesc.
Pentru ca amicul meu este un adevarat gurmand, am cautat odorizante de masina cu mirosuri care sa ii trezesca papilele gustative.
Iata dragii mei ce am gasit: 

Ai vrea sa iti miroasa
masina a s
unca afumata ?
Bacon..?

Mmm, bacon…deja ii simt mirosul..si parca mi-a lasat gura apa..

Cum ar fi sa intri in masina si sa te izbeasca un miros puternic de sunca afumata? Ti-ai imaginat? Ei bine, asta poate deveni realitate cu ajutorul odorizantului pentru masina cu miros de bacon.

Atentie doar – pofticiosii vor accelera sa ajunga mai repede la masa!

Sau Curcan? 

Daca nu te impaci prea bine cu carnea de porc, exista si varianta light: carne de curcan. Mirosul imbietor te face sa te gandesti mereu la un aliment sanatos! 
 


 Miros de Briose? 
 
Daca sunca afumata sau curcanul nu te atrag prea mult, ce zici atunci de ceva dulce? Mirosul de briose - un odorizant care iti va indulci cu siguranta ziua.

Ce ziceti de bombonele? 
 
O alta alternativa pentru desert sunt bomboanele cu gust de mere. Cu siguranta iti vei aduce aminte de copilarie si de alte dulciuri pe care le consumai cu multa pofta. Un odorizant care te bucura de fiecare data cand intri in masina si pe care ai vrea sa il iei acasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu